I noticed that sometimes, during some events, some characters (farmer and/or villagers) appear gliched out (invisible, black bar, etc). Other times, the game freezes or crashes when an event is triggered. This is the error message from SMAPI: [202:22 ERROR SMAPI] A mod failed handling the ControlEvents.MouseChanged event: System.NullReferenceException: A referência de objecto não foi definida como uma instância de um objecto. em GetDressed.GetDressed.CheckForAction() em GetDressed.GetDressed.Event_MouseChanged(Object sender, EventArgsMouseStateChanged e) em StardewModdingAPI.Framework.InternalExtensions.SafelyRaiseGenericEvent[TEventArgs](IMonitor monitor, String name, IEnumerable`1 handlers, Object sender, TEventArgs args) em \source\_Stardew\SMAPI\src\StardewModdingAPI\Framework\InternalExtensions.cs:line 57 [202:22 ERROR SMAPI] A mod failed handling the ControlEvents.MouseChanged event: System.NullReferenceException: A referência de objecto não foi definida como uma instância de um objecto. em Entoarox.Framework.Events.MoreEvents.CheckForAction() em Entoarox.Framework.Events.MoreEvents.ControlEvents_MouseChanged(Object sender, EventArgsMouseStateChanged e) em StardewModdingAPI.Framework.InternalExtensions.SafelyRaiseGenericEvent[TEventArgs](IMonitor monitor, String name, IEnumerable`1 handlers, Object sender, TEventArgs args) em \source\_Stardew\SMAPI\src\StardewModdingAPI\Framework\InternalExtensions.cs:line 57 [202:22 ERROR SMAPI] An error occured in the base update loop: System.NullReferenceException: A referência de objecto não foi definida como uma instância de um objecto. em StardewValley.Game1.UpdateControlInput(GameTime time) em StardewValley.Game1.Update(GameTime gameTime) em StardewModdingAPI.Inheritance.SGame.Update(GameTime gameTime) em \source\_Stardew\SMAPI\src\StardewModdingAPI\Inheritance\SGame.cs:line 334 Anyone knows what mod could be causing this?
That's odd since the mod was just recently updated. I need to report on the mod's thread when I have the time then.