Pokémon Hub

Discussion in 'Games' started by Waffle-Chan, Jan 10, 2018.

?

Which Pokémon generation was your first?

  1. Gen 1

    36.4%
  2. Gen 2

    9.1%
  3. Gen 3

    18.2%
  4. Gen 4

    27.3%
  5. Gen 5

    9.1%
  6. Gen 6

    0 vote(s)
    0.0%
  7. Gen 7

    0 vote(s)
    0.0%
  1. Waffle-Chan

    Waffle-Chan Oxygen Tank

    Pokémon Hub
    I didn’t see a thread about this here, so I decided to make one. This thread is dedicated to everything Pokémon. I will try to update this thread as often as I can with events and news relating to Pokémon.
    __________________________

    Please feel free to post trade offers and battle requests, but take things to DMs to work out the details. If you want to trade, he is the format you should use;


    FC:
    LF:
    FT:


    LF means Looking For and FT means For Trade. FC means Friend Code

    Note: This thread will be mostly fixated on a Generation 7, but actions in other Generations (basically just Generation 6. Generations 4 and 5 had their communication networks shut down) are completely allowed
     
    Last edited: Jan 11, 2018
  2. D.M.G.

    D.M.G. Black Hole Surfer

    Are you gonna use that for that pokémon RP stuff you were talking about sometimes ago?
     
    Waffle-Chan likes this.
  3. Waffle-Chan

    Waffle-Chan Oxygen Tank

    Nope, not for here. This is just a place for Pokémon communications ^ w ^
     
  4. Hel

    Hel Johto Champion Forum Moderator

    FT Should include what platform, like Generation 6 or 7

    Anyone wanna try to tempt me into trading my Shiny Mew?

    Lets show some love for Johto Region guys <3
     
    Waffle-Chan likes this.
  5. Waffle-Chan

    Waffle-Chan Oxygen Tank

    FC: 2079-2079-9599-0105
    FT: Shiny Elgyeem, Shiny Hippowdon, and shiny Stunfisk.
    LF: Diancie

    I’m only available for 7th gen.
     
  6. Hel

    Hel Johto Champion Forum Moderator

    Fc: idk that ill check at home
    FT: Shiny Mew Lv. 30. Legit Mew as I transferred it through Gen 5 to 6.
    LF: sensible offers.

    Strictly Gen 6. Just also note ive completed the National Dex. So im not looking for stuff I dont have

    Also always down for battling. Johto champ is waiting.
     
    Waffle-Chan likes this.
  7. Waffle-Chan

    Waffle-Chan Oxygen Tank

    So what’s your guys’ favorite Pokémon? Personally, it’s really hard to decide for me, but I guess I like Spnda the most right now
     
  8. Hel

    Hel Johto Champion Forum Moderator

    Always has been... Always will be.

    #157.

    [​IMG]
     
    Waffle-Chan likes this.
  9. Waffle-Chan

    Waffle-Chan Oxygen Tank

    Of course :rofl:


    EDIT: Spinda is cute

    [​IMG]
     
  10. Hel

    Hel Johto Champion Forum Moderator

    Spinda is a cutie I admit that

    [​IMG]

    These are cute too. I got one in Generation 6 and it evolved at Lv. 02 lol
     
    Waffle-Chan likes this.
  11. Waffle-Chan

    Waffle-Chan Oxygen Tank

    Also like pink bunnies UwU


    EDIT: Any love for Miltank (A.K.A @MilkCalf)?

    [​IMG]
    ^Normal^

    [​IMG]
    ^shiny^
     
    Last edited: Jan 11, 2018
  12. D.M.G.

    D.M.G. Black Hole Surfer

    [​IMG]
    Swampert'll always be my favourite ^^
    Strongest Pokémon, TOOT TOOT!!
     
  13. Hel

    Hel Johto Champion Forum Moderator

    Swampert is cool .. too cool

    I dont like Shiny Miltank myself. I much prefer regular tbh
     
    Waffle-Chan likes this.
  14. Waffle-Chan

    Waffle-Chan Oxygen Tank

    I’m tempted to get a Spinda with Wish. IDK though, I like my current Spinda

    Also, Chef Spinda and some Spinds sprites!

    [​IMG]
    [​IMG]

    MOAR SPINDA!

    [​IMG]
     
  15. Sparklink

    Sparklink Subatomic Cosmonaut

    I absolutely love Pokemon. When I made my avatar I had a hard time deciding between a Legend of Zelda inspired avatar or Pokemon. I am pretty crazy about it; I have actually managed to collect all of the Pokemon there are. From Bulbasaur to Marshadow my Pokedex is complete!

    My favorite Pokemon may probably be Blastoise, but Greninja and Empoleon are close seconds.
     
    Waffle-Chan likes this.
  16. Lorekeeper of Wyverns

    Lorekeeper of Wyverns Tentacle Wrangler

    Hello! I'm not really sure how to introduce myself, considering I've nothing to trade or no real interest in battling at the moment, so... I've been playing since Gen 1, though Gen 5's my favourite.

    I know it seems incredibly unlikely, given how unpopular it is, but my favourite Pokemon is Simisear. It started off as a bit of an inside joke for me, but I grew attached to it, and after using one in a Y Nuzlocke, I've really started to love it. Excluding that, however, most Dark-types come pretty close (excluding Zoroark and Mandibuzz), with Pangoro and Murkrow/Honchkrow being my second and third favourite Pokemon respectively.
     
    Waffle-Chan likes this.
  17. Waffle-Chan

    Waffle-Chan Oxygen Tank

    Hi! Welcome! Yeah, it’s perfectly fine if you just wanna discuss the series, that’s what this thread is for! The whole elemental monkey group is super unpopular from what I’ve seen, so it’s nice to finally see someone who enjoys them! TBH, Simisear is probably my favorite from that group, along with its pre-evolution
     
    Lorekeeper of Wyverns likes this.
  18. Lorekeeper of Wyverns

    Lorekeeper of Wyverns Tentacle Wrangler

    Thanks!

    It's kind of a shame, really. As far as early-game Pokemon go, they're really not that bad. Glad to see someone else likes Simisear, though.
     
    Waffle-Chan likes this.
  19. Waffle-Chan

    Waffle-Chan Oxygen Tank

    Yeah, I’m kind of a big deal

    [​IMG]
     
  20. Sparklink

    Sparklink Subatomic Cosmonaut

    I liked the monkey trio. The first stages were lovably adorable looking; the second stages grew on me as time passed. I found Simisage to be rather strange with its punk/rocker look, but it grew on me (pun not intended.) I had gotten Pansear because of my choice of Oshawott. While it was a little sad to see Simisear in last place I have to admit that the picture they used for it was actually pretty funny. It was a scene from the television series but it looked perfect there.
     
    Waffle-Chan likes this.

Share This Page