PLATAFORMA MOBILE.

Discussion in 'Other' started by JoelmirSoares20, Aug 17, 2017.

  1. JoelmirSoares20

    JoelmirSoares20 Space Hobo

    Séria altamente incrível o Starbound ter uma versão para Android e IOS, Isso vai aproximar todas as comunidades de jogadores, é um jogo com muito potencial para isso, ele foi lançado para quase todas as plataformas menos MOBILE (Android / IOS) Isso me deixa muito triste.

    A minha sugestão é vocês trabalharem para fazer uma versão do Starbound para celulares, assim a comunidade de vocês alcançaria um nível muitos maior, do que tem hoje, um exemplo é o TERRARIA da 505 GAMES que foi bem aceito para celulares e ainda com atualizações mensais ( média ).

    Peço em nome dos jogadores MOBILES uma versão desse jogo magnífico chamado Starbound.

    Muito obrigado por ler, e foi um prazer sugerir esse projeto pra voces.

    Obrigado.[emoji106]

    Enviado de meu SM-J110L usando Tapatalk

    It will seriously approach Starbound to have a version for Android and IOS, this will bring all players communities together, it is a game with a lot of potential for it, it has been released for almost all platforms less MOBILE (Android / IOS) sad.

    My suggestion is for you to work on making a version of Starbound for mobile phones, so your community would reach a much higher level than it has today, an example is the 505 GAMES TERRARY that was well accepted for cell phones and still with monthly updates (Average).

    I ask on behalf of MOBILES players a version of this magnificent game called Starbound.

    Thank you very much for reading, and it was a pleasure to suggest this project to you.

    Thank you.
     
    Last edited by a moderator: Aug 17, 2017
    IanBParker likes this.

Share This Page