tassina
Last Activity:
Jun 24, 2017
Joined:
Mar 12, 2013
Messages:
0
Likes Received:
0
Trophy Points:
372

Share This Page

tassina

Void-Bound Voyager

tassina was last seen:
Jun 24, 2017
    1. KevinFragger2427
      KevinFragger2427
      Where have you been, tassina? I've missed seeing your "tassina likes this" tag.

      I actually feel a slight tingle of nostalgia as I say it... I think I have a problem.
      1. Silican Beat likes this.
    2. Prymael
      Prymael
      Heya, how are you doing? ^^ Have you been playing?
      1. tassina likes this.
      2. View previous comments...
      3. Prymael
        Prymael
        Lol, glad to help even if only a little, plus, I did the same thing and didn't think to click out even further until later, it may have taken a mistaken click >.> lol. Also on the tree thing, I think what was said was they're going to make it relative to what trees you cut down so that you could plant those types on a different planet ^^
        Dec 6, 2013
      4. tassina
        tassina
        Yeah, so like special tree seed things? That sounds cool, i'm so making a tree farm :)
        Dec 6, 2013
      5. Prymael
        Prymael
        Yep, lol, if it does happen I'll add them to their own storage chest, like I've done with the farm crops I come across exploring. I've found 13-14 different types so far.
        Dec 6, 2013
    3. Artem
      Artem
      Happy beta announce day, tassina! :D

      How are you?
      1. KevinFragger2427 and tassina like this.
      2. tassina
        tassina
        Wait, wut. Where and when did they announce the beta? And if you're messing with me sorry for being an anti-joke chicken.
        Also yes i'm good, you?
        Nov 26, 2013
      3. tassina
        tassina
        Nvm i found it, yay happy beta announce day to you too artem :).
        Nov 26, 2013
    4. Silican Beat
      Silican Beat
      I see you've been staying quiet as of late. Doing some undercover lurking I see~
      1. KevinFragger2427 and tassina like this.
      2. View previous comments...
      3. tassina
        tassina
        It is only 221 pages with fairly large text, but i can't mock i'm only just half-way through it :x.
        Oh no where did you get that from i'm simply saying i'm aaabsolutelyyy ssuuree that you knew that ;). (Op, theres my mass overuse of sarcasm showing through)
        I've actually never watch more than an episode of rugrats and it sounds like a reference to me :p.
        Nov 26, 2013
      4. tassina
        tassina
        Yeah, i suppose you're right. (Blaze it)
        Yeah, you can't cut off a message in the middle of a thought :3.
        Nov 26, 2013
      5. Silican Beat
        Silican Beat
        To the pm's ! -Theme music-
        Nov 30, 2013
    5. Sir.drake
      Sir.drake
      hello
      1. BrenSage and tassina like this.
      2. tassina
        tassina
        Hello, how are you this fine day?
        Oct 23, 2013
    6. Torrle
      Torrle
      *witnesses the like-storm!* XD
      1. Axelth and tassina like this.
      2. tassina
        tassina
        Ah, yeah, i saw a bunch of people with cool avatars so i liked their status' :p. I didn't see you though.
        Oct 15, 2013
      3. Torrle
        Torrle
        \o/
        Oct 15, 2013
    7. Dat Critter
      Dat Critter
      you lurk! o___O

      *Hides*
      1. tassina likes this.
      2. View previous comments...
      3. tassina
        tassina
        Wonderful! My evil plan- i mean, my happy plan of happiness and sparkles is coming along perfectly :3.
        Hmm, lucky guess :p. Anyways, how're you doing this fine day?
        Oct 15, 2013
      4. Dat Critter
        Dat Critter
        good so far i did not explode like last time when i stood next to an open flame so huzzah! :D
        Oct 15, 2013
      5. tassina
        tassina
        Yes very good indeed, huzzah! :3
        Oct 15, 2013
    8. F-ranko
      F-ranko
      uh
      hi
      1. tassina likes this.
      2. tassina
        tassina
        Hello, friend :)
        Oct 10, 2013
    9. EXCU
      EXCU
      Meow
      1. tassina likes this.
    10. Zephiron
      Zephiron
      Helloo ? *knock knock*

      Thanks for the rain of likes everywhere ! (although I don't understand why you'd like a status from 4 months ago, but whatever xD have a nice day)
      1. tassina likes this.
      2. tassina
        tassina
        *opens door* oh! Hello :).
        You're welcome :). And i don't have a sense of time, i would've liked the status if it was 5 minutes ago :p.
        Thanks, you have a nice day too :).
        (Also yeah rayman orgins was fun and legends was even better :D)
        Oct 6, 2013
    11. Ragnaman
      Ragnaman
      Uh, hello, anyone there ?

      I see some patterns.

      Ok, ok...*free hugs*
      1. Joe Shmoe and tassina like this.
      2. tassina
        tassina
        Visitors! Hi :).
        *hugs back* welcome to stay :3.
        Oct 3, 2013
    12. Farathil
      Farathil
      My god. All my statuses have been *gasp* LIKED!
      I see a trail of victims below me. Must investigate.
      (Lol just kidding those 9 messages took me by surprise. :D)
      1. prider717 and tassina like this.
      2. tassina
        tassina
        Ah, oh no i have sherlock holmes on my trail :o.
        (Sorry about that, it's funny when you're very tired)
        I'd guess a good surprise :3. I always forget when i like status' that people are actually alerted :p. but yeah, i like you and your lobotar :).
        Oct 2, 2013
      3. Farathil
        Farathil
        Lol thanks I know how staying up late effects with your head, try being on the forums at 4:00 in the morning. Hilarity ensues.
        Oct 2, 2013
      4. tassina
        tassina
        You're welcome, but yeah it is very fun staying up late after a certain point you just laugh at EVERYTHING :p. i know the feeling of it well :3.
        Oct 2, 2013
    13. Seajun_
      Seajun_
      It seems someone has been liking my posts...
      Not that I'm complaining, of course.
      1. prider717, WoxandWarf and tassina like this.
      2. View previous comments...
      3. Seajun_
        Seajun_
        Sep 28, 2013
      4. tassina
        tassina
        Well, i can safely say i've never heard of this band(?). But whatever it is, it sure sounds interesting i'll check them out later :). But sure is a cool character design for a profile photo :3.
        Sep 28, 2013
      5. Farathil
        Farathil
        Love gorillaz sir you have good style!
        Oct 2, 2013
    14. Nikki
      Nikki
      Ehh...? Someone it's liking my coments? What's happening?!
      1. prider717 and tassina like this.
      2. View previous comments...
      3. tassina
        tassina
        Yeah :). To be honest scythes are my favorite weapon :3. Anyways, thanks for following me :).
        Sep 28, 2013
      4. Nikki
        Nikki
        Hopefully Starbound will have Scythes as Weapons. And Now, you're my new Friend!
        Sep 28, 2013
      5. tassina
        tassina
        If they have scythes i'd use one, like, all the time :D. Okay, hello new friend :).
        Sep 28, 2013
    15. Arretez
      Arretez
      So... It would appear that you like my content.
      1. prider717 and tassina like this.
      2. tassina
        tassina
        Yeah, sorry i was a bit stalker-y :x. I just really liked your status' :p. i'm a sucker for those kinda quotes :3.
        Sep 28, 2013
      3. Arretez
        Arretez
        It's cool. I guess that we're one in the same :)
        Sep 28, 2013
      4. tassina
        tassina
        Yay :). I was feeling kinda guilty about that :p. but anyway keep doing what you're doing :3.
        Sep 28, 2013
    16. Silican Beat
      Silican Beat
      Taasssiiinnaaa~
      Bbg.. would you be mad if I were to add your trademark to my signature ?
      1. prider717 and tassina like this.
      2. View previous comments...
      3. tassina
        tassina
        That would be a very strange thing to do, though i am a very strange person. I, in fact, do not, though it sounds like a fantastic idea :p :3.
        And that is a very good thing, that gender doesn't change your opinion :).
        Thank you :D.
        Sep 26, 2013
      4. Silican Beat
        Silican Beat
        Tassina is a very strange person ? I would've never suspected :P and pics or it didn't happen, haha.
        Mm, why should it ? You're a cool person, regardless of whether guy or girl <3
        Oct 2, 2013
      5. tassina
        tassina
        Haha :D.
        Yay :). You have passed the decent human being test, you go to the next round :3.
        Oct 3, 2013
    17. Jonesy
      Jonesy
      Ah, finally got an avatar I see. And a suitable one at that, given the thumbs ups.
      1. tassina likes this.
      2. tassina
        tassina
        Yeah, i got it a while back. I was very excited when artem made this for me :).
        Sep 25, 2013
    18. KevinFragger2427
      KevinFragger2427
      Quick! Post something so I can like it!! *Achievement Get: "Liking what no one has ever liked before"*
      1. tassina likes this.
      2. tassina
        tassina
        Ah, but what kind of person would i be if i didn't see this through to the end? :).
        Sep 25, 2013
      3. KevinFragger2427
        KevinFragger2427
        They should award you with a title or something, like a message whenever you like someone saying something like "You feel a ray of sunlight touch your arm."
        Sep 25, 2013
      4. tassina
        tassina
        Oh you :). If they did that i'd probably have a heart attack though :3.
        Sep 25, 2013
    19. Luna
      Luna
      You are the most mysterious person ever.
      1. Dat Critter and tassina like this.
      2. tassina
        tassina
        Oh yes, i try :). Great to hear it's working :D.
        Ps i like your lobotar :3.
        Sep 24, 2013
      3. Dat Critter
        Dat Critter
        what luna got outmatched in mysteriousness how?! o_O
        Sep 27, 2013
    20. Dat Critter
      Dat Critter
      hello :S
      1. tassina likes this.
      2. tassina
        tassina
        Hello to you as well :3.
        Sep 24, 2013
  • Loading...
  • Loading...
  • Loading...