Modding Discussion [Project] Decorative Crafting Plus -Not released- [FR/EN]

Discussion in 'Starbound Modding' started by tete30000, Dec 12, 2013.

  1. tete30000

    tete30000 Void-Bound Voyager

    Hey ! It's me !
    Today I'll present you my first mod project on Starbound !

    His name is "Decorative Crafting Plus" .

    You've never be frustrated by all the beautyfull dungeons blocs cannot be crafted ?
    Me too !


    So , this mod will add craft for all of there blocs and some decorative items !
    It will add craft for some social armor and music instruments at the future !

    Wouah , that was short , i don't have screenshots because I don't have start creating the mod !


    I know my english is bad , if you can help me for some words/sentences PM me !

    ----------------------------------------------------------------------------

    [FR Version]

    Hey ! C'est moi !
    Aujourd'hui je vais vous présenter monpremier projet de modding sur Starbound !

    Son nom est : "Decorative Crafting Plus" !

    Vous n'avez jamais été frustré par tout ces magnifiques blocs de dungeons qui ne peuvent pas être crafter ?
    Moi aussi !

    Alors , ce mod va ajouter des crafter pour tout ces blocs et aussi quelques objets décoratifs !
    Il va également ajouter des crafts pour les vêtements/armures sociales et pour les instruments de musique dans le futur !

    Waah , ça à été court , je n'ait pas de screenshots car je n'ai pas encore commencer à développer le mod !
     

Share This Page